Tuesday, August 9, 2011

Ramadhan al-Mubarak

Assalamualaikum w.b.t....

Alhamdulillah...dengan izin Tuhan saya dapat melalui bulan ramadhan yang penuh berkat tahun ini. Saya berazam setiap tahun dan setiap hari saya akan cuba meningkatkan kualiti puasa supaya diberkati dan diterima oleh Allah swt.
Syukur juga ke hadrat Illahi....saya berjumpa dengan majalah kegemaran saya Solusi yang memberi saya idea jadual bagaimana untuk kita mengatur kehidupan harian di bulan Ramadahan untuk memenuhi bulan ini dengan ibadat dan amal kebajikan.
InsyaAllah..saya juga akan cuba membuat solat terawih setiap malam...cube beribadat dan sedaya upaya mengimarahkan bulan yang mulia ini...
Kepada para pembaca (ade ke yg baca?)...sekiranye anda rase penghayatan anda ke atas bulan Ramadhan kurang...cubelah berdoa kepada Tuhan untuk anda diberikan hidayat untuk rajin beribadat...cube anda baca majalah Solusi yang saya kire telah banyak memberi idea kepada saya serta kesedaran untuk lebih bertaqwa...
InsyaAllah...banyak-banyakkan berdoa.....kepadaNya sahajalah kite memohon pertolongan..sememangnya hidup ini penuh dengan ujian...moga kita termasuk dalam orang2 yang dilindungiNya...
Jom...kite ibadat di bulan yang mulia ni.....!
InsyaAllah...kite tazkirah lagi...hidup ini memang memerlukan peringatan agar kita tidak lupa kepadaNya..


                                     Majalah solusi yang saya baca ygg betul2 memberi keinsafan kepada sy...bacalah!

No comments:

Post a Comment