Sunday, February 12, 2012

Istighfar

Astaghfirullah hal azim.....allazi la ila hailla huwal haiyul qoyyum wa atubuilaik
Astaghfirullah halazim.......allazi laila hailla huwal hayyul qoyyum wa atubuilaik
Astaghfirullah halazim....astaghfirullah hal azim......astaghfirullah hal azim...astaghfirullah hal azim..

Ya Allah....ampunilah segala dosaku.......kerana kebanyakkan dosa yang aku lakukan tidak ku sedari, jahil...dan bodoh... berilah petunjuk ke jalan yang lurus dan engkau redhai...jauhilah aku dari kejahatan diriku sendiri dan segala keburukan......berilah aku kekuatan...kesabaran....berilah rahmatMu......sesungguhnya Tiada Tuhan melainkan Engkau, Maha Suci Allah...aku telah menzalimi diriku sendiri...

Ya Tuhanku...ampunilah aku......Amin..amin ya robbal alamin...

No comments:

Post a Comment