Saturday, October 1, 2011

Talk....Ceramah..

Assalamualaikum....


Event anjuran jabatan saya ini telah dirasmikan oleh tpm.....dan ucapan teks nya telah dikarang oleh saya...haha...i feel so honoured kerana telah diberi tugasan ini.......

Selain itu, saya juga telah diberi tugasan untuk menjadi penyambut tetamu untuk event ini....dan saya sgt enjoy jd penyambut tetamu...

Pada petangnye,...Saya telah ditugaskan untuk memberi satu sessi talk atau ceramah .......wah...bile ingat balik rase gembira...badan yang rasa letih pun rase energized balik bile teringat event ni......its one of my good memories of my life.....dan saya dapat pokok cili dan buku sebagai cenderamata kerana telah jadi presenter pada hari itu....

Terima kasih Tuhan atas nikmat kegembiraan yang saya rasai ini...
TPM...sori gambar tak clear sb cepat sgt amik..

Bersama rakan seofis ...Jadi penyambut tetamu

cenderahati yang diterima sb bg talk

Pokok cili bersejarah....pak cot soh amik buah nye masak tomyam.....ye la pak cot.:)

No comments:

Post a Comment